Spôsoby platby a doručenia
Výrobky Amway si môžete objednať kedykoľvek budete chcieť. Vyberte si spôsob platby a doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje.
Výrobky Amway si môžete objednať kedykoľvek budete chcieť. Vyberte si spôsob platby a doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje.
Možnosti doručenia
Kreditná karta
Platba bude vykonaná prostredníctvom platobnej karty zaregistrovanej na internetových stránkach Amway. Uvedené platobné karty možno spravovať v časti Moje platby.
PayPal
PayPal je online platobný systém, ktorý funguje ako sprostredkovateľ medzi samostatnými a online oddeleniami. Ak už máte PayPal účet, môžete ho používať od polovice apríla ihneď po zakúpení si Amway výrobkov. Ak ešte nemáte PayPal účet a chcete využiť túto možnosť platby, prosím, prejdite si na www.paypal.com a vytvorte si váš osobný PayPal účet.
Dobierka
Platba bude vykonaná v hotovosti pri doručení
Spôsob platby
Doručenie domov
Vyberte uloženú adresu z „Moje adresy“ alebo zadajte novú pri zadávaní objednávky.
Prepravca
DPD
Výhody z dopravy ZDARMA
Súčasný limit pre VPA je vo výške 75 EUR vr. DPH.
Limit pre Registrovaných zákazníkov je vo výške nad 49 EUR (vr. DPH)
Poplatok za dopravu
4.70 EUR (vr. DPH)
Dodacia lehota
2-3 pracovné dni od dátumu zadania objednávky
Vyzdvihnutie na odbernom mieste
Objednávku si vyzdvihnite na odbernom mieste. Pri zadávaní objednávky si zvoľte vhodné odberné miesto, ktoré nie je ďaleko.
Prepravca
DPD
Výhody z dopravy ZDARMA
Súčasný limit pre VPA je vo výške 75 EUR vr. DPH.
Limit pre Registrovaných zákazníkov je vo výške nad 49 EUR (vr. DPH)
Poplatok za dopravu
4.70 EUR (vr. DPH)
Dodacia lehota
2-3 pracovné dni od dátumu zadania objednávky
Často kladené otázky
Kde môžem dostať svoju objednávku?
Možno ju odoslať na zvolenú adresu (domov, do práce, atď. - nikdy nie PO Box)
Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky?
Doručenie priamo domov – objednávky celý deň – dodacia lehota 2 pracovné dni
P.S. Vaša objednávka bude odovzdaná do nášho skladu na spracovanie hneď po jej zaplatení a potvrdení.
Po prijatí potvrdenia objednávky môžete v tomto okamihu zvážiť vyššie uvedené dodacie lehoty.
Môžem zo svojej objednávky odstraňovať položky?
Áno, pokiaľ ste ešte nepotvrdili svoju objednávku, môžete pridávať a odstraňovať položky z košíka
Môžem stornovať svoju objednávku?
Ak je vaša objednávka overená a potvrdená, obráťte sa na miestne oddelenie služieb zákazníkom a požiadajte o ďalšie pokyny, ako postupovať pri jej zrušení
Omylom som poslal/a peniaze spoločnosti Amway. Čo mám urobiť?
Prevody na účet spoločnosti Amway by sa mali vykonávať len z konkrétneho dôvodu, a to pri úhrade objednávky alebo splátky. Ak ste omylom previedli sumu peňazí na účet spoločnosti Amway, kontaktujte nás a požiadajte o jej vrátenie.
Aké údaje by mala obsahovať platba bankovým prevodom?
Do poznámky vždy uveďte: vaše číslo VPA, meno a priezvisko VPA, za ktorého chcete zaplatiť. V prípade platby na splátky uveďte číslo zmluvy/objednávky. Naši zamestnanci tak budú môcť spracovať platbu rýchlo a efektívne.
Mám zaslať doklad o zaplatení v prípade úhrady objednávky bankovým prevodom?
Nie, doklady o zaplatení sa spoločnosti Amway neposielajú. Upozorňujeme však, že do poznámky je potrebné uviesť údaje, ako je číslo VPA, číslo objednávky alebo číslo zmluvy v prípade platby na splátky.
Môže sa krajina/región doručenia líšiť od krajiny/regiónu zakúpenia?
Nie. Krajina/región doručenia musí byť vždy rovnaký ako krajina/región, kde sa uskutočnil nákup.
Koľko zaplatím za doručovaciu službu?
Prečítajte si Poplatky za doručenie na stránke Možnosti doručenia a platby.
Môžem zmeniť priebeh doručovania svojich balíkov?
Áno, môžete, zavolajte na Kontaktné centrum alebo napíšte na info@amway.sk a požiadajte o zmenu doručenia môžete:
Zmeniť navrhovaný dátum dodania
Zmeniť doručovaciu adresu
Aký je proces doručenia domov?
Ak ste si vybrali doručenie domov, pošleme vám e-mail s potvrdením, že vaše položky boli odoslané (keď vaša objednávka opustí sklad).
E-mail s potvrdením obsahuje sledovacie číslo s odkazom na internetovú stránku kuriéra a ten vám nakoniec pošle textovú správu alebo e-mail s informáciou o doručení priamo vám.
Čo to je proces Doručenie na miesto vyzdvihnutia?
Doručenie na miesto vyzdvihnutia je možné prostredníctvom procesu odhlásenia sa. Po výbere adresy doručenia môžete zvoliť možnosť Doručenie na miesto vyzdvihnutia. Po zadaní poštového smerovacieho čísla dostanete zobrazené body na vyzdvihnutie. Vaša objednávka bude pred odoslaním späť do nášho skladu uložená na odberných miestach po dobu 5 kalendárnych dní.
Ako sa vypočíta poplatok za doručenie pre moje opakované objednávky?
Poplatok za doručenie sa vypočíta pred uplatnením špeciálnych ponúk a kupónov. Ak je v čase zadania objednávky špeciálna ponuka na bezplatné doručenie, Vaša opakovaná objednávka ju využije. Viac informácií o hodnotách dodacích poplatkov nájdete v sekcii Možnosti platby a doručenia.
Kedy budem môcť svoju objednávku sledovať?
Po odoslaní objednávky z nášho skladu uvidíte na sledovaní zásielky, že prepravná spoločnosť dostala elektronickú správu.
Ako funguje sledovanie balíkov?
Svoje sledovacie čísla môžete vyhľadať v prehľade histórie objednávok. Kliknutím na číslo zásielky budete presmerovaný na stránku sledovania doručenia.
Nájdete tam najaktuálnejší stav.
Keď dostanete e-mailom potvrdenie o odoslaní objednávky, bude obsahovať aj čísla balíkov a priamy odkaz na stránku sledovania doručovateľa.
Môžem zmeniť priebeh doručovania svojich balíkov?
Áno, môžete, zavolajte na Kontaktné centrum alebo napíšte na info@amway.sk a požiadajte o zmenu doručenia môžete:
Zmeniť navrhovaný dátum dodania
Zmeniť doručovaciu adresu
Aký je proces doručenia domov?
Ak ste si vybrali doručenie domov, pošleme vám e-mail s potvrdením, že vaše položky boli odoslané (keď vaša objednávka opustí sklad).
E-mail s potvrdením obsahuje sledovacie číslo s odkazom na internetovú stránku kuriéra a ten vám nakoniec pošle textovú správu alebo e-mail s informáciou o doručení priamo vám.
Čo to je proces Doručenie na miesto vyzdvihnutia?
Doručenie na miesto vyzdvihnutia je možné prostredníctvom procesu odhlásenia sa. Po výbere adresy doručenia môžete zvoliť možnosť Doručenie na miesto vyzdvihnutia. Po zadaní poštového smerovacieho čísla dostanete zobrazené body na vyzdvihnutie. Vaša objednávka bude pred odoslaním späť do nášho skladu uložená na odberných miestach po dobu 5 kalendárnych dní.
Môžem sledovať moju objednávku?
Áno, môžete. Ďalšie podrobnosti a popis nájdete v najčastejších otázkach v časti Možnosti doručenia a Ako sledovať svoju zásielku.
Čo mám robiť, ak dostanem nesprávnu položku, o položku menej alebo navyše?
Vaše zásielky sa čiastočne vyzdvihujú automaticky a čiastočne manuálne. Bohužiaľ, stávajú sa chyby. Ak vo vašej objednávke nastane chyba, zavolajte alebo pošlite e-mail na miestne kontaktné centrum do 7 dní, aby vás mohli kontaktovať.
Čo mám robiť v prípade, ak dostanem poškodenú položku/objednávku?
Bohužiaľ, počas prepravy výrobkov a balíkov môže nastať ich poškodenie. Aby ste mohli správne postupovať, nezabudnite na nasledovné, čo je veľmi užitočné pri riešení tohto problému u miestneho dopravcu:
- Keď je na krabici viditeľné poškodenie, uveďte to v dokumente pri podpise balíka.
- Vezmite na vedomie, že ak nie sú poškodené žiadne položky, je poškodenie prepravného kartónu málo pravdepodobné, aj keď jedným z účelov prepravného kartónu je ochrana prepravovaných položiek.
- Je užitočné urobiť si jasný obraz o prepravnom kartóne a zahrnúť to do vašej komunikácie pri kontaktovaní miestneho zákazníckeho servisu.
Pri poškodení položky priložte aj obrázok obsahu škatule, aby sme mali jasný prehľad o tom, ako bol obsah prijatý. Aj toto môže byť uvedené vo vašom e-maile pri kontaktovaní oddelenia zákazníkov.
- Vaše oznámenie je časovo citlivé. Svoje nálezy nahláste do 7 kalendárnych dní miestnemu kontaktnému zákazníckemu servisu.
Je vrátenie výrobkov spoplatnené?
Nie, nie je účtovaný žiadny poplatok, vrátenie je bezplatné, ak odosielate prostredníctvom DPD.
Ako môžem vrátiť tovar?
Vrátiť objednávku je jednoduché:
1. Prihláste sa do vášho účtu a vstúpte do „Mojej kancelárie“
2. Navštívte stránku „História objednávky“ prostredníctvom „Moje objednávky“
3. Nájdite objednávku, ktorú chcete vrátiť a kliknite vedľa na link „Podrobnosti o objednávke“
4. Kliknite na Vrátiť a dodržiavajte inštrukcie
Kde môžem nájsť môj doklad/faktúru?
Faktúry sú pridané k vašim e-mailom s potvrdením o doručení. Vaše faktúry vo formáte pdf si môžete takisto stiahnuť v časti „podrobnosti o objednávke“, ku ktorým máte prístup prostredníctvom „Moja kancelária“. Pamätajte si, že „Moja kancelária“ je dostupná po prihlásení.
Čo mám robiť v prípade, ak sa rozhodnem nechať si tovar?
Ak sa rozhodnete nechať si výrobok, prosím, zrušte vratku v časti Podrobnosti vrátenia výrobku. Vaše vratky môžete nájsť v časti História objednávok a Moje vratky
Kedy dostanem refundáciu za vrátený tovar?
Keď odovzdáte svoju objednávku na vrátenie na miestnej pošte, bude trvať približne 2 až 3 pracovné dni, kým sa dostane na miesto vyzdvihnutia. Vrátené zásielky sa posielajú dvakrát týždenne do nášho skladu Amway.
Pri tomto procese môžete očakávať vrátenie peňazí do 12 až 14 pracovných dní.
Prosím, berte na vedomie: Vezmite na vedomie: Vrátený tovar prijatý a spracovaný pred 26. dňom v mesiaci bude zahrnutý v prehľade bonusov pre aktuálny mesiac.
V nasledujúcom mesiaci bude potom uvedená úprava.
Akým spôsobom mi budú vrátené peniaze?
Vrátenie peňazí je možné spracovať ako zostatok v zozname pohľadávok alebo vykonať prostredníctvom kreditnej karty/spôsobu platby PayPal. Suma vrátená prostredníctvom kreditnej karty/spôsobu platby PayPal sa vždy posiela späť na kartu, ktorou VPA uhradil vrátenú objednávku.